2012. június 2., szombat

Sugar time

Sziasztok! Hoztam mára nektek egy kis édességet :) Igazi nyári színeket használtam, sárgát és narancssárgát, amelyek nagyon jól mutatnak egy napbarnított bőrön, amit egyelőre még nem értem el, no de hamarosan :) Valahogy jobb ilyen körmökre nézni, mint ki az ablakon és látni hogy esik :( Remélem jól telik a hétvégétek!

Hello! I brought you some sweet:) I used a real summer colours, yellow and orange, which look great with a suntanned skin. Yeah I have to wait a bit more to achieve it :) It is better to look on to these nails than look out the window and see its raining. I hope you are having a great weekend!



2 megjegyzés:

  1. Egyszer volt a Sugarshopból pont ilyen színű nyalókám, úgyhogy én élből arra a nyalánkságra asszociáltam! :)
    Cuki lett, de te mindig gusztát/szépet alkotsz.

    VálaszTörlés
  2. Köszi Dyna :) Nekem is a Sugar Shop jutott eszembe, imádom azt a helyet :))

    VálaszTörlés