2012. augusztus 5., vasárnap

Nail Club XVI Blue

Sziasztok!! Újra itt a Nail Club. Ezeket a képeket már hamarabb elkészítettem, még kiutazásom előtt. Azóta a téma megváltozott, kicsit kiszélesítettük a lehetőségeket, így lett a tengerpart, Szerencsére az elkészített körmök ehhez is illenek a kék szín miatt. A mintát egy legyező alakú ecsettel készítettem. Három árnyalatot használtam. Az egyetlen hátrány a takarítás a lakkozás után, főleg ilyen erős színek után. Remélem tetszik.
Ne haragudjatok hogy mostanában ritkán írok. nem nagyon kerülök gép közelbe. Viszont nagyon sok ötletem van, ha hazamegyek meg is valósítom!

Hello. It's Nail Club again. I took these pictures before I came to the USA. I'm sorry that I'm not writig that much. I barely have time to sit down. Luckily I have so many ideas, when I'm home I gonna do them. This nail art is made with a fan brush. I picked three shades of blue. The worst thing was to clean up after the mani.  Hope you like it.



A többiek munkája a névre kattintva érhető el/ The other nail art you can see by clicking on the names



8 megjegyzés:

  1. ez nagyon tetszik :) szépek a színek
    http://chic-from-thrift.blogspot.hu/

    VálaszTörlés
  2. Még sosem láttam ilyet, de tök jó a mintája! :)

    VálaszTörlés
  3. Uh ezek a színek gyönyörűek!

    VálaszTörlés
  4. Válaszok
    1. Még kint vagyok Amerikában,sajnos nem tudtam írni.Viszont amint hazaérek,minden lemaradásom pótolom!!!

      Törlés