2013. május 30., csütörtök

Lovely- Baltic sand Nr.2.

Sziasztok lányok!

Ma került ki a másik Baltic sand lakkról egy bejegyzés, ahol leírtam a főbb jellemzőket, így ezt most nem tenném meg még egyszer, de a bejegyzés elérhető ITT!
A kettes számú szépség is eszméletlen.



Sajnos az idő elég borongós, de biztos nagyon szépen mutat napsütésben is. Két rétegben lakkoztam ki a körmeim, így kicsit átlátszik a körömvég, de ha egy sárga alaplakkra visszük fel, szerintem tökéletes eredményt kapunk. De így se lehet ok panaszra.
Tegnap költöztem haza, és eddig abban a hitben voltam hogy megszűnt a komáromi Rossmann, de nem, nem ám, csak átalakult és nagy nyitási akciókkal várják a vásárlókat. Nem tudom mikor jutok a városba, de remélem kapható lesz az a bizonyos narancssárga Lovely lakk, hiányzik a kollekciómból. Illetve tervben van pár NYC lakk beszerzése is, hiszen ők is gyönyörű színekkel jöttek ki a hónapban.



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése