2013. május 30., csütörtök

Lovely-Baltic sand Nr.3

Sziasztok lányok!

Nem bírtam megállni, szóval a keddi vizsgám után fogtam magam és elmentem a Rossmannba, hogy beszerezzek pár új lakkot a Lovely kollekcióból. A Baltic sand lakkokat mindenképp meg akartam venni, nagy szívfájdalmamra a narancssárga még mindig nem kapható, a sárgát be is tettem a kosárba, a kéken nagyon sokat gondolkodtam. Jöttek a kérdések, fogom használni? illik valamilyen ruhámhoz? stb. stb. Végül erőt vettem magamon és bedobtam a kosárba, utólag pedig ki is derült, hogy nem döntöttem rosszul :)

Szóval íme itt van ő, a hármas számú szépség. Úgy gondoltam külön mutatom be őket, mivel a narancssárgát is szeretném beszerezni.

A Lovely újított, így változott az üveg is, nekem nagyon tetszik, jobban mint a korábbi. Egy hátrányát látom, hogy nincs felirat, mindent a kupakon levő matricára írtak rá, ami nagyon gyorsan lekopik. 8ml-es kiszerelésben kapható (ugyanúgy mint az essence lakkok). Árára nem emlékszem pontosan, de szerintem 499 Ft körül volt.

Ecsetét tekintve könnyen kezelhető, már egy rétegben is elég lehet, de a tökéletesség kedvéért ajánlatos két rétegben felvinni. Az apró kis csillámok mellett megtalálhatók benne a nagyobb pelyhek is, sokkal jobb bármelyik csillámos lakknál, hiszen egyenletesen fedi a körmöket.
Nem használtam fedőlakkot, így kicsit érdes a köröm felülete, de egyáltalán nem zavaró. Az eltávolításkor kicsit féltem, hogy nehéz lesz, de nem nagyon szenvedtem vele. Sokkal könnyebben lemosható mint a többi glitteres lakk, viszont a csillámok maradnak és mindent beborítanak :) Ennek ellenére meg vagyok vele elégedve, nem győztem csodálni a körmeimet a napsütésben. Másik öröm, hogy a sötét lakkok lemosása után az ember általában nem szívesen mutogatja a kezét, de itt ez nincs meg, hiszen csillámok alkotják az alapot, nem hagy nyomot.
Nem húzom tovább a szót, beszéljenek magukért a képek:

Gyönyörűek ezek a csillámok

Hamarosan jön a sárga lakkról is a bejegyzés. Addig csodáljátok ezt a kék csodát. Remélem meggyőzött titeket a bejegyzés, és már rohantok, hogy beszerezzétek :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése